Annabelle.reismee.nl

Fast & furious (maybe not so furious but still fast)

How's it going bros!

108 days en dan zit ik in New York met mijn amazing sister. Maar eerst komt nog California en Alabama en Chicago dus ik ben nog wel even zoet. California is al bijna!13 dagen! En daarna Alabama,33 dagen ! En voor Chicago nog geen idee waarschijnlijk memorial weekend. We'll see right. Lots and lots of amazing things.

Remember the varsity jacket? nou die heb ik nu binnen hoor ! Hij is super gaaf, beetje groot en zwaar, maar dan moet ik hem maar in het vliegtuig aan doen.Ik ga er waarschijnlijk nog wel een paar dingen aan toevoegen. Hij is lekker warm hoor met deze kou hier.

Familie foto's. Ja dat hebben we ook nog gedaan in de tussentijd. Ijskoud dat het was, maar toch nog wel mooie foto's geworden uiteindelijk. Ik zal wel weer nieuwe foto's toevoegen.Ongeveer twee dagen later kregen we sneeuw! en wat denk je Maandag en dinsdag sneeuwvrij. Ja dat is toch wel leuk hoor die dagen vrij van school je hoort mij niet klagen. Dat weekend was ik ook naar naar een cheerleader meet geweest om onze DK spirit te showen. Het volgende weekend was er een wrestling meet en ook daar hebben we onze longen uit het lijf geschreeuwd. En nuongeveer twee weken later zijn de wrestling boys (and girl) naar state geweest. Ze hebben helaas verloren, maar volgend weekend hebben ze induviduele wrestling wedstrijden dus misschien winnen we daar nog. Ondertussen is basketbal nu afgelopen. En ik heb geen een wedstrijd kunnen spelen, dat is wel jammer. Vorige week ben ik naar the mall geweest met my italian marti. En met Marti ga ik ook naar California !! Marti is eigenlijk martina, maar dat is bijzaak.

Volgens mij heb ik nog niet over winterfest gepraat. Ongeveer 3 weken geleden hadden we winterfest, dus iedereen leuk aangekleed en je zou denken dat de muziek leuk was natuurlijk. Althans dat dacht ik, maar nee ik was even vergeten dat we in Amerika zijn en dat ze daar erg veel van Country muziek houden. Ja, not me. Maar verder was het wel leuk hoor.

Deze vrijdag zijn we naar een ijshockey wedstrijd geweest. Love it, love it, love it! Het was geweldig. Ik zal foto's toevoegen. Oh en woensdag viel de stroom uit. Nou ik kan je vertellen het was verschrikkelijk. Niks werkte meer, geen stroom , maar ook geen water. En dat voor 2 dagen. Dus ook geen school op donderdag. En dit allemaal voor een beetje sneeuw. (30 centimeter). Het amerikaanse leven ja ja.

Volgens mij heb ik alles wel weer verteld. Talk to you later !

love,

Annie

Reacties

Reacties

Ruut

Leuk om je verhalen te lezen. Je hebt meer sneeuw gezien dan wij deze winter. En de waterleiding is hier gelukkig niet uitgevallen. Groeten, Ruut.

Anneke

Hoi Annabelle, onze winter stelde niks voor! Deze week is het iets kouder, maar sneeuw was er niet in Amsterdam. Dat vonden Laila en Jonna wel jammer. Maar ik niet!!! Nu mag het wat mij betreft lente worden. Jij hebt nog een hoop leuke dingen voor de boeg! Gezellig, geniet er maar van. En dan aftellen voor de terugreis. Groetjes en liefs.

oma

leuk weer een verhaal van je te horen
je maakt nog al eens iets mee
goed jô nou je ziet wel aan andere reacties hier
geen sneeuw maar volop zon
veel plezier met al je uitstapjes tot horens

margo

Fijn weer om zo'n leuk verhaal van je te lezen. Wat maak jij toch een hoop mee.
Ik mis de winter wel. Helemaal niets, af en toe een beetje vriezen, maar dat mag geen naam hebben.
Geniet in Californie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!