Annabelle.reismee.nl

halfway there!

What's up people!

Zoals je al wel kan zien in de titel ik ben halverwege mijn adventure hier in amerika! 150 dagen left. En in die 150 dagen valt er nog veel te beleven zoals een trip naar California en Alabama!! En ik weet niet of iedereen het al weet, maar 14 juni is mijn laaste dag in Delton, maar nog niet in Amerika, want Elise (mijn zus) vliegt op dezelfde datum naar New York waar ik ook naar toe vlieg en dan gaan we daar samen een kleine week doorbrengen !! The big apple, again !! En dit kreeg ik allemaal te horen tijdens een skype gesprek op mijn verjaardag met Elise, mijn ouders en mijn oma ! Ik dacht eerst dat er iets mis was met mijn zus, want ze was een Big Apple aan het eten en ze was het liedje New York aan het spelen en ze hield ook nog een New York boekje vast dus ik dacht gaat ze naar New York zonder mij

Cry
, maar nee dit was het allerbeste cadeau dat ik ooit heb gekregen! En een ander cadeau waar ik super blij mee ben is dat vrienden en familie mij geld hebben toegestuurd om dan eindelijk dat oh zo dure varsity jacket te kopen ! Wonderful day! Next the holiday break, want nee we mogen het geen kerstmis vakantie noemen vraag me niet waarom. Maar dat ter zijde. Kerstmis.

Met kerstmis gingen we naar de oma in Lansing. Dit jaar kreeg ze 3 meisjes uit colombia op bezoek met kerst, want ze gingen met de kerk ergens heen. Die avond (kerstavond) hebben we een film gekeken en gegeten. We hebben niet echt een kerstmaal gegeten dat had ik wel anders voorgesteld maar ach ik heb het wel leuk gehad. Om 12 uur gingen we ze ophalen en hebben we ze uitgehoord over de tradities die zij hebben in Colombia en zij hebben de traditie om om 12 uur s'nachts de cadeautjes open te maken in plaats van in de morgen. Wij dachten why not do it like that. Dus wij gingen gelijk naar beneden waar de cadeautjes lagen en dat was me nogal wat. Kerstmis hier is net als sinterklaas bij ons. Maar wat me echt heeft verrast is dat ik ongeloofelijk veel cadeautjes heb gekregen terwijl ik niet eens echt familie ben. De volgende dag zijn we naar de film geweest en hebben we daddy's home en concussion gezien. Nice!

Op naar nieuwjaarsdag. We zouden een feest hebben met allemaal mensen waarbij uiteindelijk door allerlei verschillende omstandigheden bijna niemand meer kon, maar ach met een paar mensen is het ook gezellig. Dus hebben we de hele avond lekker gegeten en kaartspelletjes gedaan en toen het uiteindelijk 1 minuut voor 12 was en iedereen snel de glazen pakte voor de champagne (don't worry ik kreeg bessen sap) door al dat gehaast hadden we het moment gemist dat het 12 was dus toen hebben we de tv gewoon teruggespoeld ( american style).

January begins. May the force be with you. Ja star wars, nog nooit een film van gezien, maar ik heb dan toch echt die ene star wars film gezien waarover iedereen het telkens weer heeft. Snapte er niet veel van maar was toch nog wel leuk om te zien.

En toen begon school weer yeah

Yell
(ondertussen is basketball ook begonnen). Ik moet wat vaker gaan bloggen, want ik zit hier nu al ongeveer 3 uur met mijn computer op mijn schoot te bedenken wat ik de afgelopen 2 maanden heb gedaan of misschien wel 3. Oh ik heb ondertussen al wel 3 sneeuwvrije dagen gekregen dus geen school voor mij!
Laughing

Oh ik heb nog wel een paar dingen gedaan, maar weet niet precies wanneer dit was dus zal ik het wel gewoon opsommen hieronder. We zijn naar een College basketball game geweest. Dat was awesome! We zijn ook nog naar een concert geweest van Frankie Ballard (country zanger) ja was hartstikke leuk, maar beetje lastig als je maar 1 liedje kent. Maar even serieus het was best wel leuk.

Ik denk dat ik alles nu zo ongeveer wel heb gezegd als ik weer wat anders kan herinneren dan zien jullie het in mijn volgende blog weer terug

Laughing

love,

annie

Reacties

Reacties

Tante t.

Hoi lieve Annie,

Er zullen zeker dull moments zijn daar over zee
, maar als ik je verslag lees komen er zulke leuke belevenissen voorbij waarvan je volop geniet.

Fijn om weer een verslag van je te krijgen.

Lieve groet tante t.

Grote Zus

Nog 148 dagen! ????????????????

oma

pracht verhaal je hebt schrijf talenten ik kijk nu al uit naar de volgende aflevering

Annelot

wauw halverwege alweer! dat gaat wel heel snel! Wel echt superleuke belevenissen allemaal en geweldig verjaardagscadeau dat je zus naar Amerika komt!! Geniet ervan!
X An

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!