Annabelle.reismee.nl

nog 5 dagen !!

Hallo allemaal,

Nu is het dan bijna zover, het lijkt eigenlijk nog zo ver weg, maar donderdag 20 augutus om 07:15 zit ik in het vliegtuig richting The Big Apple, met een tussensop in Londen! Vier dagen New York onveilig maken, de stad waar ik altijd al heen wilde gaan (en waar ik waarschijnlijk dichter bij Channing Tatum in real life zal komen dan ooit zal gebeuren). Met onze knalgele STSrugzak en T-shirt lopen we dan door die machtig mooie stad. Na vier dagen in New York te zijn geweest vlieg ik door naar Delton, michigan, met een overstap op de grootste luchthaven van de wereld, Chicago ORD (dat wordt nog wat in m'n eentje). Vanaf Chigaco vlieg ik door naar Grand Rapids waar mijn lieve gastgezin op me staat te wachten! Ik kom in een gezin met een alleenstaande moeder met twee kinderen één van 14 en één van 17. Er komt ook nog een andere exchange student in het gezin zij komt uitItalië, dus wie weet kan in na dit jaar wel vloeiend italiaans

Wink

8 september begint mijn schooljaar op Delton Kellogg High School (niet zover van het huis). Ik begin daar gelijk al met een sport, want op bijna alle scholen in Amerika sporten ze actief (niet altijd te merken). Dit jaar wilde ik eigenlijk soccer spelen, maar dat begint pas in maart, dus dat is een beetje laat. Dan moest ik maar een andere sport kiezen. Worstelen dat was het niet helemaal voor mij,dusheb ikvoor volleybal gekozen. Ik ben hier eigenlijk niet echt een talent in, maar we zullen het meemaken.

Al met al ik heb er echt super veel zin in, en als je graag meer fantastische avonturen en verhalen wilt horen zet ik je met alle liefde in de mailingslijst.

love,

Annabelle

Reacties

Reacties

Tante T en ome Chiel

Ja graag in je mailinglijst, nu al een leuk verhaal om te lezen !

Jeroen

Ik weet zeker dat het de tijd van je leven word! Ik blijf je volgen!

Nicky

Wat leuk! Ik vertrek woensdag naar NY met Travel Active en ik kom toevallig ook in Michigan terecht! En ook ik heb helaas de overstap in Chicago zaterdag.. Heel veel plezier!

Zussie

Stoere chick! Voor Channing kom ik nog wel even op bezoek.;)

Anneke Roh

Lieve Annabelle, Ik verheug me op je verhalen. Dus ik wil graag in je mailing lijst opgenomen worden.
Groetjes, anneke

Anneke Roth

achternaam niet goed getypt!!!!

annelot & margo

de killingclub blijft ook graag op de hoogte van je verhalen. Heel veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!