Annabelle.reismee.nl

The Dillers are compleet!

hello peeps,

Het werd weer eens tijd dat ik iets van me liet horen don't you think

Wink
. Laat ik beginnen bij het begin, het afscheid nemen. Wauw wat was dat lastig en raar, want het besef dat ik 10 maanden in een vreemd land ga blijven was er nog steeds niet (zelfs nu is dat er nog niet helemaal). Het afscheid nemen viel me dus zwaar, maar toen ik eenmaal in het vliegtuig zat bloeide ik weer helemaal op ! Daar zaten we dan, 9 nederlanders in het vliegtuigopweg naar het oh zo grote amerika,op naar onze eerste stop in London waar we de andere exchange students zouden ontmoeten. na ongeveer 2 uur kwamen daar toch echt de eerste andere exchange students. Ongeveer twee uur later liepen we naar de gate en daar stond iedereen blijkbaar al en met iedereen bedoel ik rond de 50 man. daar gingen we dan, de grote gele groep die constant werd aangestaard.

Op naar het punt dat we in New Rochelle arriveerde, de plek waar we verblijven in New York. Daar aangekomen kregen we de sleutel van de kamer. Iedereen had een kamergenoot, mijn kamergenoot kwam uit Italië. er waren trouwens genoeg italianen om times square mee te vullen. Dus allemaal heel leuk en aardig die italianen, maar als ze de hele tijd italiaans tegen elkaar gaan praten in MIJN kamer dan wordt het een beetje annoying, maar goed ze was verder wel aardig hoor don't worry. We werden opgedeeld in 4 groepen waarmee we opdrachten moesten doen. Wij waren de Croco's. Niet veel gewonnen, maar wel leuk gehad . Na twee dagen op de campus was het toch echt tijd om naar New York te gaan YEAH. Rond de middag gingen we dan echt naar the big city. Ik wist niet waar ik moest kijken overal was wel iets moois te zien. Empire state building, SoHo wowowow it was amazing. de tweede dag gingen we weer naar New York ( had ik geen problemen mee) times square stond op het programma and again it was amazing!!!! na times square gingen we op een boottocht langs het vrijheidsbeeld B E A U T I F U L . Tijdens deze dagen in New York hebben we natuurlijk ook (on)belangrijke dingen geleerd. Na deze dagen was het dan eindelijk tijd om naar het gastgezin te gaan. na ongeveer 4 uur in het vliegtuig te hebben gezeten was het moment dan eindelijk daar, daar stonden ze dan the dillers. Het was super om ze eindelijk te zien ( for real) ! al was het wel even wennen om de hele tijd engels te praten (nogsteeds).

Ik ben hier nu bijna een week en ik ben al naar 2 volleybal trainingen (heel erg zwaar), geweest 2 toernooien, naar de schoolen nu komt het ..... een one direction concert en we hebben Martina (de andere exchange student) opgehaald. sobusy busy busy.

nu dus tijd om even bij te komen, sleepwell y'all

Tongue Out

love,

annabelle

Reacties

Reacties

José

Wauw Belle, dat was me 't weekje wel zeg én wat leuk dat je er zo uitgebreid en gezellig over vertelt!! Fijn dat jullie nog even tijd hebben om te acclimatiseren voordat high school begint. Dikke kus, mama xxx

Zuslief

You American girl! En jij zegt dat je moeite hebt met Engels praten, man ik struikel over de Engelse woorden in je verhaaltje. Jij bent nu al veramerikaniseerd! Maar super tof hoor. Thanks trouwens dat je Harry mijn nummer hebt gegeven, hij was hem al kwijt namelijk. ;)

Tante T en ome Chiel

Goh, leuk allemaal zeg. Om te lezen is het nu al duizelingwekkend en dit is pas de eerste week ! Benieuwd wanneer het moment komt dat we alleen nog maar in het Engels met je kunnen communiceren :) Lieve groet uit A'dam

Tante T en ome Chiel

Goh, leuk allemaal zeg. Om te lezen is het nu al duizelingwekkend en dit is pas de eerste week ! Benieuwd wanneer het moment komt dat we alleen nog maar in het Engels met je kunnen communiceren :) Lieve groet uit A'dam

Anneke

Wat een mooi verhaal zeg! Je schrijft echt heel leuk en gezellig! Je hebt al veel mee gemaakt in een korte tijd: dat belooft wat.
Veel liefs Anneke

oma

na 4 dagen zonder telefoon, televisie en geen int

heb ik nu eindelijk je verhaal kunnen lezen.
ik heb ervan genoten geweldig ga zo door
liefs oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!